Waarom dragen sommige mensen in China monddoekjes?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Geregeld zie ik Chinese mensen een mondkapje dragen. Naar ‘horen zeggen' heb ik begrepen dat mensen deze onder andere dragen wanneer ze een bacterie of virus bij zich dragen; om andere mensen dus te beschermen voor overdracht. Nog niet zo'n stom idee vind ik! Echter heb ik ook schoonmaaksters in hostels geregeld deze mondkapjes zien dragen. Ze worden dus ook gedragen lijkt me om zich te beschermen tegen nare luchtjes en andermans bacteriën.

Bronnen:
www.ellenthielen.reismee.nl/reisverhaal/15...

Vanwege de enorme smog die daar heerst. Chinezen zijn rijker geworden en hebben massaal auto's aangeschaft. De daarbij behorende maatregelen voor een zuivere lucht hobbelen nog een beetje acjter de feiten aan!

tegen bacteriën

Ja ik zie ze altijd met mondkapjes en foto toestellen! Erg grappig op vakantie! Maar waarschijnlijk tegen de luchtvervuiling. Door het mondkapjes word de lucht voor een deel gezuiverd.

Welcome to my Taobao shop ! Daily update: ==== ( http://al.ly/3JF ) ===== Discover amazing stuff, collect the things you love, buy it all in one place. The website wholesale for many kinds of fashion shoes, like the nike,jordan,prada,****, also including the jeans,shirts,bags,hat and the decorations. All the products are free shipping, and the the price is competitive, and also can accept the paypal payment.,after the payment, can ship within short time. free shipping competitive price any size available accept the paypal jordan shoes $32 nike shox $32 Christan Audigier bikini $23 Ed Hardy Bikini $23 Smful short_t-shirt_woman $15 ed hardy short_tank_woman $16 Sandal $32 christian louboutin $80 Sunglass $15 COACH_Necklace $27 handbag $33 AF tank woman $17 puma slipper woman $30 ==== ( http://al.ly/3JF ) =====

Het is in china in de mode om zeer wit te zijn. Ze dragen mondkapje om geen zonlicht in hun gezicht te krijgen. Zodat hun huid Heel wit blijft. Dit was in een documentaire op tv en ook bij het jeugdjournaal. De virus en smog verhaal klopt ook is ook een reden.

schadelijke stoffen, oa van fabrieken en auto's

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100