Slanken je benen ook af van stackers 4?

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik heb stacker 4 gekocht ik vind ze groot en raar en er kan speed inzitten mijn zusje van 13 gebruikt.ze stiekem er waren namelijk allemaal stackers uit mijn pot ik weet dat het slecht is wat moet.ik.er tegen doem!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Stacker 4 is de best verkochte vetverbrander van Nederland. Het succes is te danken aan het feit dat Stacker 4 ondersteuning biedt op verschillende gebieden. Ten eerste verhoogt het de stofwisseling maximaal. Ten tweede geeft het je lichaam een energieboost waardoor je jezelf fit en opgewekt voelt. Ten derde wordt je honger geremd. De combinatie van vetverbranding, een fit en energiek gevoel en geen honger hebben zorgt voor de grote populariteit van Stacker 4 en maakt dit al jarenlang de nummer 1 vetverbrander wereldwijd. Mooie beloften maar dit zal je niet gaan helpen.
Dit is de pil voor het ongewenste jojo effect te bereiken, niet aan beginnen dus.
Voor slanke benen moet je wat doen, minimaal twee keer per week naar de sportschool en daar oefeningen doen en daarbij gezond eten en drinken, dan bereik je mooie benen, maar dat kost je tijd, en uithoudingsvermogen. Voor mooie benen is de sportschool je grootste vriend, niet die dure pillen.

Toegevoegd na 2 dagen:
Na je aanvulling, gooi die rommel weg, in een vuilnisbak waar je zusje niet bij kan, op school bijvoorbeeld. Je hebt er niets aan, dus waarom zou je het bewaren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
gewoon gezond eten, op porties letten en lekker bewegen.
Krachttraining is goed voor mooie strakke benen van pillen slankt alleen je portemonnee af