wat moet ik doen, tattoo heeft typefout?

Hallo,
bijna 2 weken geleden heb ik een tattoo laten zetten. maar nu ben ik er achter gekomen dat er een typ fout in staat.
K had een voorbeeld laten zien wat ik ongeveer wou. De man had een nieuw ontwerp gemaakt voor mij en daar stond het woord goed op geschreven. Toen had ik gezegd dat hij goed was en dat het een goed ontwerp was. Zo gezegd zo gedaan en hij ging hem tekenen. hij liet het plaatje zien wat hij op mijn lichaam plakken ging met goede plaatje er bij. Het was mij niet eerder opgevallen dat er een typefout in zat. er had faith moeten staan en er staat faiht.
Dus wat moet ik doen?

Groetjes Natasja

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.7K
Ritsuka
11 jaar geleden
typex ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gummetje
paulus811
11 jaar geleden
'Type' fout...zal een pijnlijke boel zijn geweest! Maar lullig en dom van de tattoo shop is het wel.

Antwoorden (4)

Jammer dat je het toen niet gezien hebt, dan had je dit kunnen voorkomen. Je kunt er niet veel aan doen, het accepteren of dure laser behandelingen nemen, de tatoeëerder aansprakelijk stellen gaat niet, omdat je de afbeelding hebt goedgekeurd, je zal dus zelf voor de schade op moeten draaien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In het voorbeeld was faith wel goed geschreven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar het uiteindelijke plaatje heeft ze ook gezien en daar heeft ze het over het hoofd gezien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Checke checke checke!! Jouw ontwerp, zijn ontwerp, op de huid geplakte/getekend ontwerp, tijdens het zetten, na het zetten: ALLLLTIJD controleren.
Conclusie: pech gehad, eventueel (als je er geld en geduld voor hebt) tattoo verwijderen
Je kan teruggaan. Je kan alleen met geen mogelijkheid de letters omdraaien. Hij kan wel een tattoo erover heen zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die tattoo eroverheen moet je zelf betalen ben ik bang
Ik zou proberen om je geld terug te vragen of een tattoo er over heen zetten want dit is iets wat je je leven lang hebt en als de tattooeerder een typefout maakt vind ik dit niet kunnen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ontwerp is vooraf goedgekeurd, dus de verantwoordelijkheid ligt niet bij de tattoeëerder
Mijn dochter had precies hetzelfde, ze had op haar rug een nogal grote siertekening laten zetten met daarin de tekst "music is my life". Tenminste, dat was de bedoeling.

Nadat de tattoo grotendeels al gezet was en ze het later aan ons liet zien viel op dat de tatoeëerder in de tekst een fout had gemaakt, er stond: Music is my live. Het laatste woord was dus fout geschreven.

Nou, de schrik bij mijn dochter was enorm... Omdat de tattoo nog niet af was, hij moest nog ingekleurd worden, heeft ze hem daarop aangesproken. Hoewel het voor die man een enorme blunder was heeft hij enorm zijn best moeten doen om dit te herstellen. Na heel veel sorry's en excuses heeft hij uiteindelijk door aanpassing van de letter V deze acceptabel om kunnen tatoeëren naar de letter F waardoor het nog wel enigszins te zien is maar niet meer als een lachwekkende 'VOUT'.

Zo te zien op jouw foto is ook deze fout nog wel aanvaardbaar te herstellen al zal het voor die tattoo man ook een helse klus worden om daar de duidelijke fout uit te halen.