Wat zijn goede been oefeningen om je benen slank te krijgen?

Ik ga 3 x per week naar de sportschool, en op de dagen die ik niet ga wil iik graag ook wat been oefeningen doen en buiKspieren, maar ik weet niet welke goed zijn voor slanke benen te creëren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!
Ritsuka
11 jaar geleden
http://fitvillains.tumblr.com/post/7934677568/why-losing-weight-wont-change-your-shape-and-other
Je kunt niet ineens hele dunne benen krijgen als dat je lichaamsbouw niet is. Je blijft altijd in verhouding ongeveer hetzelfde figuur houden.
Je kunt het vaak wel strakker krijgen met sporten en gezond eten.

Antwoorden (2)

heb je weleens iemand gezien die aan de maraton hardloop wedstrijd meedoet met dikke benen? ik denk gewoon zoveel mogelijk hardlopen, dan worden ze vanzelf slanker. Ook heb ik dit gezien mensen die gaan hardlopen vallen vanzelf af en ook de benen. Opbouwen en steeds verder, moet lukken denk ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben iemand met slanke benen. En bij mij komt het omdat ik elke ochtend lopend naar school ga en terug. T is 15 a 20 min lopen (alleen heenweg) dus als je hardlopen (zoals hierboven wordt gezegd) niet vaak doet of misschien te zwaar vindt om het elke dag te doen kan je elke dag een wandeling maken van een half uur en bijvoorbeeld 1 keer in de week gaan joggen of hardlopen.