Ik heb meloxican gehad tegen de rug pijn maar de pijn wordt niet minder wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het effect van een DMARD is niet meteen te merken, maar pas na enkele weken. In de tussentijd kan de arts meloxicam voorschrijven tegen de ontsteking en pijn. Ook later, tijdens het gebruik van een DMARD, kunt u bij pijn tijdelijk of af en toe meloxicam gebruiken.

Vaak is nog niet meteen duidelijk of er echt sprake is van reumatoïde artritis. In dat geval zal de arts eerst een ontstekingsremmende pijnstiller voorschrijven, zoals meloxicam. Als dat onvoldoende helpt, zal de arts doorverwijzen naar een reumatoloog.

Ga dus terug naar je behandelend arts, die je Meloxicam heeft voorgeschreven.