wat is de gemiddelde leeftijd om seks te hebben?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja volgens mij tussen de 15 en 16 ik ben nu bijna 14 en een meisje uit mijn klas is al bijna 15 maar die wil het nog echt niet doen ik trouwens ook niet maar ik vind dat wel erg jong!!!

Antwoorden (9)

15/16 jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de tijd rijp is voor iedereen anders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is heel persoonlijk. Doorgaans ergens tussen de 15 en 19 jaar. Maar seks doe je pas als je er echt aan toe bent en nóóit, maar dan ook nóóit tegen je zin!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gemiddeld is het 16,3 jaar, maar het verschild natuurlijk per persoon. Sommige worden ontmaagd op hun 13de en andere op hun pas op hun 20ste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze vroeg naar de gemiddelde leeftijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pak je vergrootglas erbij, en hou hem voor de eerste regel. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik schrok al, dacht dat ik mhet vergrootglas ergens zou moeten houden. Je hebt gelijk jou gemiddelde is 16.5 jaar de mijne precies 13 jaar en die van tante Truus 20 jaar.
Trouwens ik denk dat mijn eerste reactie niet voor jou antwoord bestemd was.
Pak m beet is de gemiddelde leeftijd om seks te hebben 56 jaar berekend door de gemiddelde levensverwachting van 72 jaar te nemen en daar de leeftijd waarop volgens de statistieken gemiddeld de meeste kinderen met seks beginnen van 16 jaar af te trekken.72-16 =56
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is daar zo grappig aan. Wat een onzin.
als je het vraagd met bijbedoelingen ,kan ik je dit vertellen ,was geen adonis maar zach er goed uit,was meer met meisjes bezig dan huiswerk ,maar was net geen maagd meer op mijn bruiloft maar mijn vrouw wel ,en was echt een ;hele; vlotte tante
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ik schat ongeveer 13 jaar. Toen ik 10 was wilde ik al sex. De algemene leeftijd is 16 jaar, dus 10 plus 16 is 26 gedeeld door 2 is 13 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij wijze van spreken kende ik het verschil ook niet totdat ik het een paar keer gedaan had. Je hebt gelijk, ik wilde en droomde er van.Lekker toch.
''De afgelopen 10 jaar zijn meer jongeren seksueel actief geworden. In de groep 12- tot en met 18- jarigen is het percentage jongeren met ervaring met geslachtsgemeenschap gestegen van 24% naar 31% in vergelijking met 1995. Met betrekking tot tongzoenen is er een stijging te zien van 64% naar 68%. Naar gelang de leeftijd hebben jongeren meer anale seks. Van de 21- tot 25- jarigen heeft 27% anale seks tegenover 16% onder de 18- tot 21-jarigen. De leeftijd waarop jongeren voor het eerst geslachtsgemeenschap hebben, is niet verder gedaald. Voor de groep 12- tot en met 18-jarigen is de gemiddelde leeftijd nog steeds 15,1 jaar. Jongens beginnen iets eerder met geslachtsgemeenschap dan meisjes. Vanaf het 17de levensjaar halen de meisjes de jongens in. Vanaf 20 jaar hebben jongens en meisjes ongeveer evenveel ervaring.''

Hier staat dus 15,1 jaar. Echter, dit onderzoek betrekt niemand die boven de 18 jaar is en nog geen sex heeft gehad, wat de gemiddelde leeftijd aardig omhoog zou kunnen doen. Ik dacht dat ik ergens had gehoord dat de gemiddelde leeftijd 16,7 jaar was, alleen deze bron zegt anders.

In principe maakt het helemaal niks uit wanneer je voor het eerst sex hebt met iemand, er zijn genoeg mensen die 19 zijn en nog maagd zijn en dat zou helemaal geen reden zijn tot frustraties en dergelijke. Mocht je op je 14de al ontmaagd zijn zou het ook helemaal geen probleem zijn. Hoewel ik vind dat als je jonger bent dan 14 je wel aardig jong begint te worden. Echter, dit ligt ook weer aan de persoon in kwestie, sommige 13 jarigen lijken en gedragen zich al als 15jarigen. Hoewel de meeste 13 jarigen zich gedragen als kleuters en ik hun wel degelijk te jong zou vinden. Maar doorgaans lijkt mij alles tussen de 15 en 18 wel een redelijk gemiddelde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
48.
Namelijk vanaf ongeveer 16 à 17 tot zo'n 80 à 81.