Kun je hoofdpijn krijgen van de pil?

Ik ben 3 maanden gestopt geweest met de pil, nu ben ik sinds 2 weken weer begonnen. Zelfde pil samenstelling alleen andere leverancier. Ik heb nu al een week hoofdpijn, kan dit hierdoor komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit kan door de bijwerkingen misschien ja. Ik heb ook een andere leverancier van mijn pil gekregen met dezelfde samenstelling van hormonen maar heb bijvoorbeeld veel vaker puistjes nu en menstruatie krampen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan. In de pil zitten hormonen en niet iedereen kan die verdragen. Kijk eerst in de bijsluiter of deze bijwerking bekend is en zo ja, hoe vaak. Als de pijn, ga dan naar de dokter, wellicht is een andere pil dan beter geschikt.