Fistels en abessen (ingegroeide haar)? wie heeft daar ook zo een last van wat is een optie om te doen?

ik heb al verschillende operaties gehad maar ze blijven terug komen wie weet iets?? in iedergeval dat ze niet meer zo snel terug komen ze zitten op de bil..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Vooruit nog 1 antwoord.
De oplossing is AMC daar zit een hele goede arts. In een ander ziekenhuis ben ik 8 keer zonder resultaat geopereert. AMC had 1 keer nodig. Verder niet scheren naar knippen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist!

Andere antwoorden (2)

Het grote probleem met fistels is dat ze tussen de spieren of zenuwen kunnen groeien en dan komen de chirurgen op een punt hoe ver kan ik nog dieper snijden zonder kans op blijvend letsel . Probeer een secend opinie
in een ander ziekenhuis .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je hidradenitis?
in dat geval blijft het vaak tobben, antibiotica doet weinig tot niets.
het gebruik van tretinoinecreme (op recept) kan het een beetje voorkomen, omdat die zorgt voor een iets dunnere huid, die zich sneller vernieuwt.
ook kan je scrubben met creme waar een verpulverde asperine (geen paracetamol) in is opgelost.
Rieneke1