Fistels en abessen (ingegroeide haar)? wie heeft daar ook zo een last van wat is een optie om te doen?

ik heb al verschillende operaties gehad maar ze blijven terug komen wie weet iets?? in iedergeval dat ze niet meer zo snel terug komen ze zitten op de bil..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Vooruit nog 1 antwoord. De oplossing is AMC daar zit een hele goede arts. In een ander ziekenhuis ben ik 8 keer zonder resultaat geopereert. AMC had 1 keer nodig. Verder niet scheren naar knippen ;-)

Het grote probleem met fistels is dat ze tussen de spieren of zenuwen kunnen groeien en dan komen de chirurgen op een punt hoe ver kan ik nog dieper snijden zonder kans op blijvend letsel . Probeer een secend opinie in een ander ziekenhuis .

heb je hidradenitis? in dat geval blijft het vaak tobben, antibiotica doet weinig tot niets. het gebruik van tretinoinecreme (op recept) kan het een beetje voorkomen, omdat die zorgt voor een iets dunnere huid, die zich sneller vernieuwt. ook kan je scrubben met creme waar een verpulverde asperine (geen paracetamol) in is opgelost.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100