Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Fistels en abessen (ingegroeide haar)? wie heeft daar ook zo een last van wat is een optie om te doen?

ik heb al verschillende operaties gehad maar ze blijven terug komen wie weet iets?? in iedergeval dat ze niet meer zo snel terug komen ze zitten op de bil..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
798

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vooruit nog 1 antwoord.
De oplossing is AMC daar zit een hele goede arts. In een ander ziekenhuis ben ik 8 keer zonder resultaat geopereert. AMC had 1 keer nodig. Verder niet scheren naar knippen ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist!

Andere antwoorden (2)

Het grote probleem met fistels is dat ze tussen de spieren of zenuwen kunnen groeien en dan komen de chirurgen op een punt hoe ver kan ik nog dieper snijden zonder kans op blijvend letsel . Probeer een secend opinie
in een ander ziekenhuis .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heb je hidradenitis?
in dat geval blijft het vaak tobben, antibiotica doet weinig tot niets.
het gebruik van tretinoinecreme (op recept) kan het een beetje voorkomen, omdat die zorgt voor een iets dunnere huid, die zich sneller vernieuwt.
ook kan je scrubben met creme waar een verpulverde asperine (geen paracetamol) in is opgelost.
(Lees meer...)
Rieneke1
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding