Is het normaal dat ik al 4 dagen het gevoel heb dat ik heel nodig moet plassen?

Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik moet plassen maar als ik ga komt er niets. of 3 druppels. Ik heb dit al 4 dagen is dat normaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dan heb je waarschijnlijk een blaasontsteking. Morgenochtend wat ochtend urine in een schoonpotje doen deze langs de huisarts brengen. Die controleert of je blaasontsteking hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar de huisarts toe, dit klinkt als een blaasontsteking.
Niet normaal dus.
Heb je toevallig ook een branderig gevoel bij het plassen?
Maak een afspraak bij de huisarts, waarschijnlijk moet je een potje ochtendurine meenemen.
Blijf hier niet te lang mee rondlopen, dan kan het een nierbekkenontsteking worden, en dat is geen pretje!
Ritsuka