Ik heb de pil (ministat) 2uur te vroeg geslikt, kan dit kwaad?

Ik slik ministat normaal rond 22:30/23:00 maar ik heb hem een keer om 21:00 uur geslikt maar heb die dag daarna seks gehad. Kan dit kwaad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (2)

Nee natuurlijk kan dat geen kwaad. Wel als je hem 24 uur lang niet inneemt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is niet helemaal correct. Er zijn inderdaad pillen die je echt op een precieze tijd moet innemen. Mini-pillen vereisen en redelijk precieze tijd, maar 2 uur eerder of later kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is geen mini pil (zie reacties)
Nee dat maakt helemaal niet uit.
Maar er zit toch een bijsluiter bij, en ik heb even dit stukje gekopieerd
-----------------------------------------------------------------------------------------
Wanneer ?
U mag het medicijn innemen op elk moment van de dag. Het beste kunt u een vast tijdstip kiezen, bijvoorbeeld 's avonds voor het slapengaan of 's ochtends bij het tandenpoetsen. Hierdoor is de kans op vergeten kleiner.