Negroïde personen blozen zeker ook, blozen is een universeel verschijnsel. Dit is alleen, door hun donkere huidskleur, niet te zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Soms is het wel te zien, wel ''apart''
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ytje, wordt de huid dan donkerder of roder?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van wat ik toen zag wel roder, maar niet echt roze, wel donkerrood.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je aanvulling!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt eraan hoor,als iemand niet zo heel donkergekleurd is zie je het wel.
Je hebt negroïde mensen met huidtinten van lichtbruin tot heel donkerbruin.
Bij iemand die niet zo heel donker is zie je het echt wel,zelf gezien bij een meisje wat bij mij in de klas zat(van Surinaamse afkomst).

Andere antwoorden (1)

Deze vraag is eigenlijk alleen met 2x "ja" te beantwoorden.... en dat mag niet op GV.
Dus betreffende het kunnen zien of iemand met een donkere huid bloost: je ziet het niet makkelijk, omdat de huid niet rood wordt. Maar toch zie je wel een iets tintverschil.