Waar komt jeuk aan de ballen bij mannen vandaan?

Naast jeuk vanwege ondergoed of infecties, Zijn hier nog andere lichamelijke of medische redenen voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K
Ritsuka
11 jaar geleden
Kan door zweten komen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stoppeltjes kunnen jeuken.

Antwoorden (2)

Een droge huid kan de oorzaak zijn, door krabben verergerd de jeuk, doe dat dus niet, ook niet scheren en wassen zonder zeep kan helpen, maar denk ook aan je ondergoed, draag dat niet te strak. Koop bij de drogisterij een hydraterende bodymilk of creme, dat kan de droge huid herstellen. Hydraterende creme, brengt geen vocht in de huid, maar zorgt ervoor dat je vochtbalans in de huid in balans komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn mannen die door stress en/of onzekerheid jeuk krijgen.
Dit kan al ontstaan als ze nog kind zijn en gaat op oudere leeftijd door.
Alleen een therapie kan hier verandering in brengen.