als je na de stopweek je maandstonden nog steeds hebt stoppen ze dan als je weer een strip begint?

Kvraag my dat dus af eh :D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, dat gebeurt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring is dat het dan vrij snel erna stopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan de pil gewoon weer gaan gebruiken na die stopweek. Het kan geen kwaad dat je maandstonden dan nog niet helemaal over is. Ik verwacht dat het dan met een paar dagen wel gestopt is.
Ben je gewend om net zo lang als nu je maandstonden te hebben? Als het echt niet over gaat binnen een week nadat je weer aan een nieuwe strip begonnen bent, kan je het even overleggen met je arts.