Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

helpt musical-les bij faalangst?

Hi,
Ik houd erg van zingen, ook al klinkt het bij mij echt niet mooi. Ook heb ik last van faalangst. Ik wilde onder zangles, alleen is dit erg duur. Toen zocht ik op musical-les en dat leek me wel leuk. Je krijgt er namelijk les in zang, dans en spel.

Nu vraag ik me af, helpt het ook tegen faalangst?
Niet de faalangst voor toetsen, maar voor de klas staan & dat soort dingen. Niet dat ik dit niet doe, maar ik vind het altijd erg spannend. Ik heb niet echt veel toneel ervaring, maar ik heb wel meegedaan met de eindmusical.

Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
742

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Heel goed dat je dit wilt doen. Inderdaad helpt het je zelf te presenteren en voor groepen te staan en te spreken. Daarnaast als het zingen nu nog niet perfect klinkt je krijgt daar zangtechniek. Het zal in het begin best eng zijn maar door de ervaring wordt dat steeds minder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Echt bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ja dat dat helpt echt heel erg, als je bij een goeie musical docent zit
krijg je ook lessen om stevig op het podium te staan ik hou ook van zingen
en ik treed ook best vaak op in de kerk en op andere plekken ik hab ook een soort van musical lessen genomen en het werkt echt heel goed!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding