een lekker glas warme melk drinken met anijs...
of kamille thee..
of even naar t toilet gaan..

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor kriebels?
Vlinders in je buik?

Toegevoegd na 30 seconden:
Anders een koud washandje op je buik leggen. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om ze direct even wat minder te maken:

Rustig ademen, heel bewust in en uit ademen... leg je handen op je buik om je ademhalingsbewegingen te voelen.. daar worden je kriebels even wat minder van.

Op de langere termijn is het wat lastiger, probeer er ook van te genieten als het fijne kriebels (vlinders) zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verliefd??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was beter geweest als je ook er bij had gezet van wat voor kriebels ze waren of zijn. Maar ja, neem een dutje, het helpt altijd de beste.