Kunnen je vingers ook slapen?(zie omschrijving

Als ik in de avond(nu bijvoorbeeld en dit is al 3 avonden zo) dan zit ik op m'n ipod en dan tintelen me pink en ring vinger beetje het zelfde als je voeten slapen en zo gaan tintelen zo iets mevraag is dus slaap ze en wrm elke keer die 2 vingers en alleen in de avond terwijl ik ook de rest van de dag op ipod zit beetje raare vraag volgens mij :$ (alvast bedankt)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Jazeker dat dat kan, let vooral op of je je elleboog 'afknelt'.

Soms als ik een beetje op mijn elleboog leun dan begint mijn pink ook te tintelen. Als ik dan zorg dat m'n elleboog vrij is zeg maar dan is het binnen een paar seconde over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeel erg bedankt voor je antwoord want dat is ik leun op me elleboog in de avond echt bedankt xd ;)

Andere antwoorden (4)

moet je hier ( http://www.medischforum.nl/onderwerp/2046 ) maar eens kijken, kan dus komen als je veel achter een computer zit, of doordat je zenuw is afgekneld. maar ook door veel herhalende handelingen kan t blijkbaar komen, zoals veel met je ipod bezig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja veel bezig met me ipod zijn ,zou ook kunnen en ik typ ook de hele tijd en knel ook me elleboog bedankt voor je antwoord ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:D maar als t erger word, wel even naar huisarts bellen. maar beter je vingers dan je been, hoe vaak ik wel niet ben omgevallen als ik te lang in bepaalde positie zat...
Dit gebeurt bij mij als ik lig en met mijn iphone bezig ben. Gebeurt dit bij jou ook als je ligt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jaaa ! En als ik op me elleboog leun en ik typ de hele tijd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:) op je zij gaan liggen en het gaat weer over
Ja, dat kan heel goed. Dan moet je er op letten dat je af en toe even pauzeert, je handen strekt, of er even mee schudt, want anders zit je te lang in dezelfde houding met je handen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan, als je bijvoorbeeld heel lang op je hand hebt gezeten