Wie was de lichtste persoon op aarde?

Het is misschien niet te weten maar wie was lichtste persoon op de hele wereld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9.8K

Het beste antwoord

De lichtste (en kleinste) volwassene ter wereld is:
Khagendra Magar uit Nepal.
De 18-jarige Khagendra Thapa Magar de kleinste mens ter wereld noemen. Op dag van zijn achttiende verjaardag werd hij officieel in het Guinness World Book of Records worden opgenomen. De Nepalese tiener weegt 4,5 kilo en is 51 centimeter groot. Kortom het formaat van een uit de kluiten gewassen baby
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wow! Wat heftig! Ik was nog groter toen ik werd geboren (52cm), ongelooflijk! +1

Andere antwoorden (5)

Dat was misschien wel dit te vroeg geboren kindje van 283 gram.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jeetje wat klein!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach gossie wat een kleintje brrrr
AWM
14 jaar geleden
Het is allemaal goed gekomen hoor! Dit was trouwens een reageerbuis-baby.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn eierstokken rammelen ervan hahha ;-)
Baby Rumaisa, het Amerikaanse meisje dat bij de geboorte amper 243,8 gram woog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Woooow niet te geloven wat klein!!
Ik was ooit het lichtste persoon op aarde. Tenminste toen in nog in de baarmoeder zat en ik net te oud was om nog een abortus te krijgen.
Want dan ben ik officieel een persoon.

Een aantal zullen dit jammer vinden hier op GV.

Het zijn er velen die de lichtste waren. Te veel om op te noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opvallend dat XiniX voor een vergelijkbaar antwoord 23 minduimpjes krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is inmiddels 25 --tjes. 2 redenen. a) het is XiniX,
b) hij heeft het over 2 cellen. Dat is officieel nog geen levend zelfstandig en gegarandeerd een toekomstige mens.
"Pluimpje" was haar naam. Ze woog zo licht dat bij het uitspreken van haar eigen naam ze boven de wolken ging zweven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het is wel te weten: Joeri Aleksejevitsj Gagarin (Russisch: Юрий Алексеевич Гагарин) was in 1961 even de lichtste persoon op aarde, Hij maakte de eerste ruimtevlucht en verkeerde in gewichtsloze toestand, hij woog toen helemaal niets...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Leuk geprobeerd. Bij elke parachutesprong 'weeg je niets'.
Ook zonder parachute, zoals bij een sprong uit het WTC weeg je ook al niets. Om over bungeejumpen maar niet te spreken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vier woorden: "op aarde".