Welke oordoppen zijn goed bij het uitgaan?

Ik zoek oordoppen die geluid goed tegen houdt, maar die niet zo zichtbaar zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Van de website:
PartyPlug oordoppen zijn gemaakt van een zacht thermoplastisch materiaal. Door de warmte van het oor passen de oordoppen zich aan de vorm van het oor aan. Hierdoor is het draagcomfort zeer hoog. Door de unieke doorzichtige filters zijn de oordoppen bovendien nauwelijks zichtbaar in het oor.

Ik gebruik ze zelf ook, het valt niemand op!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben net als bovenstaande zeer tevreden over de Party plugs, je voelt ze niet zitten en doen hun werk perfect. Ze zijn een tientje en o.a. verkrijgbaar bij Free record shop