Klachten van overgang, maar wat is het?

Ik heb diverse klachten van de overgang, echter dit is het niet en ook de schildklier is niet de boosdoener. Wat is het wel en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik weer kan genieten van het samenzijn met mijn partner en hoe voorkom ik dat ik te veel mopper, te gauw emotioneel ben.
1 reden is stress door werkdruk, maar daar kan ik op korte termijn niets aan veranderen.

Toegevoegd na 17 minuten:
Ben bij huisarts geweest, 2x bloed laten prikken en ook heb ik een echo laten maken, daarop was alles normaal. Suiker is niet gemeten bij mijn weten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hoe weet je zeker dat het de overgang niet is?
En is je suikergehalte wel eens onderzocht? Als dat niet goed is kun je ook snel geagiteerd raken. \
Die klachten kunnen echt bij een heleboel dingen horen. Waarom ga je niet even naar de huisarts?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Ook al ben je al bij je huisarts geweest, laat het er niet bij zitten, als dat niets opgeleverd heeft, ga terug, zodat je verder onderzocht wordt en erachter komt wat de oorzaak is en dit verholpen kan worden.