Zou het echt waar zijn dat door basketballen je langer kan worden?

veel van mijn oude gym meesters zeiden mij dat altijd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.naturalheightgrowth.com/2012/08/15/grow-taller-by-playing-basketball-or-not/

Antwoorden (1)

Onzin. Het is andersom......als je een lang persoon bent kan het lonend zijn om basketballer te worden.

Toegevoegd na 7 minuten:
Wellicht zou het met evolutie wel kunnen, dat als er maar generaties lang voorouders zouden basketballen, dat dan armen iets langer zouden kunnen worden, en bijvoorbeeld beenspieren zich meer zouden ontwikkelen. Maar zo in 1 leven gaat je dit qua verlenging niet lukken.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wellicht zou het met evolutie wel kunnen, dat als er maar generaties lang voorouders zouden basketballen, dat dan armen iets langer zouden kunnen worden, en bijvoorbeeld beenspieren zich meer zouden ontwikkelen. Maar zo in 1 leven gaat je dit qua verlenging niet lukken. Onzin. Door een bepaalde handeling te herhalen worden kinderen niet beter in die handeling, ook niet als generaties die handeling blijven herhalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wel misschien als de winnaars beter voedsel krijgen en dat lang zijn daar een voordeel bij is . Ja dan na vele generatie's .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iedereen krijgt tegenwoordig goed voedsel kapperkort!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die toevoeging had je niet moeten geven!
Frimu2
11 jaar geleden
@ MR Tomaat, ik heb het niet over een handeling. Ik heb het over lichaamsverandering . En die veranderd naar mate onze behoefte hoe klein ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een paar vrienden, zijn pas 3 maanden begonnen met basketballen en ik zie al verandering terwijl ze kort waren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En die veranderd naar mate onze behoefte hoe klein ook. Bron? Waar haal je het vandaan? Evolutie verkeerd begrepen? De handeling waarover ik praat is basketballen. Door basketballen wordt je niet groter, ook niet als je generaties lang laat basketballen. @Patrick, hoe oud zijn die vrienden? Wellicht is deze mythe ontstaan uit het feit dat veel mensen beginnen met bb als ze jong zijn, dus nog in hun groeiperiode, je komt dan al snel tot een drogredenering.