Waarom wrijven cocainegebruikers over hun tanden ?

Ik zit net naar een film te kijken en zie (weer) dat de persoon die net cocaïne heeft gesnoven daarna met zijn vingers over zijn tanden wrijft.
Waarom doen ze dat ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
34.5K

Het beste antwoord

De cocaïne wordt niet over de tanden gewreven, maar over het tandvlees. Je tandvlees wordt dan een beetje verdoofd en dat is een grappig gevoel.

Toegevoegd na 3 minuten:
En het wordt sowieso opgenomen in je lichaam en dus niet verspild. Vaak doen ze dat met de restjes die op de spiegel, o.i.d. achterblijven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet dat je tanden porien bevat, waarschijnlijk vrijven ze dan de cocaine in de gaatjes en dan word het langzaam en langer in je lichaam opgenomen tot het volledig opgelost is.