Hoe wordt ik snel gespierd, zonder pillen etc?

Ik train al lange tijd om gespierd te worden in mijn armen, buik en borst, maar er komt niet veel verandering in weet er iemand een goede oefening of heb je tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meer eten en meer trainen... raad eens, mijn broer is 10 kilo aangekomen in een jaar, en dat kun jij ook, maar als jij nou de hele dag lekker een ps3 spelletje gaat spelen dan kom je niet zo ver... eet veel, slaap veel en train goed...

Het beste antwoord

Kijk eens naar de films "pumping iron" en "stay hungry"
Dan zie welke toewijding nodig is om echt gespierd te worden.
O.a met Schwarzenegger en Lou Ferrigno.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien zou je mij volgende week kunnen helpen met verhuizen?
Mag jij alles sjouwen, is dat wat?;)

Succes gegarandeerd!!