Ze .denken. dat dat sexy staat & ze erdoor aantrekkelijker gevonden worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lippen schijnen ook symbool te staan voor die andere lippen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige meiden gaan graaag op de foto. Misschien dat ze zich dan toch geen houding weten te geven en dan zien ze bij anderen dat ze met getuitte lippen op de foto staan. Dat vinden ze dan ontzettend cool en sexy en zo besmetten de foto-meisjes elkaar! Misschien vinden ze zichzelf wel nooit leuk lachen op de foto en is dit DE oplossing voor 'mooie' foto's! Wat een ontdekking! Maar zelf vind ik het niet zo cool en origineel ofzo. :) maar ja, soms heb je van die rages he. Zo heb je er wel meer ook.. een peace teken geven op de foto bijvoorbeeld.
Wel grappig om te lezen dat mannen dr hier niks aan schijnen te vinden haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een hele expliciete uitdrukking van letterlijk "flirten met de camera"!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat hun lippen er mooier door lijken, zodat ze dikkere lippen hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, is het je wel eens opgevallen dat als vrouwen opgewonden zijn hun mond-lippen voller worden.

Dit wordt voor de camera geimiteerd. Persoonlijk hou ik niet van namaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een sexy look ,dat denken ze tenminste , ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hot or Not?
Ik denk dat ze de foto dan gewoon nog belangrijker maken of zo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezichtsuitdrukkingen zijn belangrijk in het communiceren. Om te laten zien dat je aandacht hebt voor de ander, knijp je de ogen iets dicht, of juist open of je trekt je wenkbrauwen voortdurend omhoog. Voor vrouwen geldt dat ze hun lippen meer gebruiken. Ze bijten erop of ze tuiten ze een beetje. Hiermee vestigen ze de aandacht op een bepaald deel van het gezicht waar ze trots op zijn.

Maar ik denk inderdaad dat veel meiden het ook gewoon doen, omdat ze dan 'sexy' lijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet iedereen weet op een foto een natuurlijke lach te producleren, en dan krijg je zo'n cameralach.
Om dat te voorkomen gaan meiden juist met getuite lippen op de foto, vaak ook met het hoofd in een schuine, pose, of iets naar voren gericht.
Hierbij weet iedereen dat het speciaal voor de camera is gedaan, en het voorkomt die "neplach" voor de camera.