Kan je geheugen terug komen na een blackout?

Ik heb het hier over een 'blackout' na overmatig drinken. Kan het zijn dat je je dus de volgende dag niets meer herinnert maar dat er dan later weer beelden terug keren? Of praat je dan over een 'greyout'

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
8.6K
Ritsuka
11 jaar geleden
Niet meer zuipen in elk geval, dan heb je in elk geval geleerd

Antwoorden (2)

Ja,het kan zijn dat de beelden terug komen:maar als de alcohol verslaving te groot is is er een grote kans dat het geheugen niet meer terug komt:
Geheugenproblemen kunnen zich herstellen bij toediening van vitamine B1 én wanneer het alcoholgebruik sterk vermindert of stopt. Soms is de hersenbeschadiging echter te ernstig en zijn de geheugenstoornissen onomkeerbaar.
fremar
11 jaar geleden
Soms komen beelden terug nadat mensen je helpen herinneren... En soms wou ik dat ze dat niet deden want dan heb je je mogelijk weer belachelijk gedragen en wordt je nog even op de feiten gedrukt!! haha