Kan groeihormoon/ hgh mij helpen langer worden ook al zijn mijn ouders klein?

Ik ben een jongen van 16 en ben alleen maar 163cm. Mijn ouders zijn rond 160cm. Ik heb een foto van mijn linkerpols laten maken en de geschat lengte is maar 164. Ik wil minstens 170cm zijn. Ik heb veel gelezen over HGH injecties op het internet. Kunnen HGH injecties mij die 5-6cm leveren? Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het spul dat je op internet kan kopen is nep... Kan alleen via een arts. En btw waarschijnlijk moet je nog je groeispurt krijgenz

Het beste antwoord

Ik ben zelf ook iemand die met de groei enzo sukkelt.
Je kan in aanmerking komen voor groeihormoon denk ik. Alleen er zitten veel nadelen aan. Doktoren hebben tegen mij gezegd, dat het groeihormoon erg onverspelbaar kan zijn. Tuurlijk er zitten mooie kanten aan. Maar je kan bijvoorbeeld eerst heel erg groeien en dan uiteindelijk weer terug op je eigen lengte komen voordat je begon met het groeihormoon (of zelfs er onder.) Dat lijkt me niet het gewenste effect.

Maar ik zou eens met een arts gaan praten.
Die weet het nog altijd beter dan ik/wij.

Veel succes in ieder geval!

(btw. ik ben 1.64 en ben ook gestopt met groeien)