Als je een spalk heb waneer gaat je beugel dan eruit?

Ik heb vorige maand een spalk gekregen ( draad onder de tanden)
Waar sommige hebben een spalk gekregen toen ze klaar waren met de beugel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet je aan je ortho vragen. Raar dat je een spalk krijgt terwijl je beugel er nog in zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk redelijk snel, hoewel ze meestal die spalk pas plaatsen nadat je beugel eruit gaat. Bij mij vroeg ze wel eerst of ik blij was met hoe mijn tanden eruit zien dus ik denk dat ze jouw mening ook nog meenemen in het proces
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon vragen als je je beugel zat bent. Ik heb altijd het idee dat ze hem gewoon langer laten zitten terwijl het eigenlijk niet nodig meer is. Op zich is dat spalkje er om ervoor te zorgen dat je tanden niet meer verplaatsen als de beugel eruit is (zo is mijn tenminste verteld), dus een beetje raar om de beugel er nog in te laten zitten, daar het spalkje ervoor zorgt dat de tanden niet meer bewegen.

Antwoorden (1)

Toen ik mijn spalk kreeg is mijn beugel er meteen uitgehaald.
Vreemd dat ze dat bij jou nog niet gedaan hebben..

Waarschijnlijk is hij binnen een paar weken wel verwijderd uit je mond (: