Hoe lang na de verval datum blijft Neocate junior nog goed?

Ik heb een aantal blikken Neocate die een paar weken geleden zijn verlopen en ik vroeg me af hoe lang deze na de vervaldatum geconsumeerd kunnen worden. Ik neem deze zelf omdat deze toevallig een smaakje heeft ongeacht elemental 028 poeder die een afschuwelijke smaak heeft

5 maanden geleden
Ikhebgeenidee
5 maanden geleden
Kijk eens naar de informatie op
https://mobiel.voedingscentrum.nl/encyclopedie/houdbaarheidsdatum-tht-tgt.aspx
Anna95
5 maanden geleden
Bedankt ! Ik weet alleen niet hoe snel aminozuren bederven
Utrecht
5 maanden geleden
De aminozuren bederven niet. Het kan zijn dat het gehalte aan vitamines iets achteruit gaat (dus een paar % minder wordt dan op het etiket staat). Maar niets ernstig. Als het nog goed oplost en goed smaakt kan je het gewoon eten.
Anna95
5 maanden geleden
Oké top bedankt

Geef als eerste antwoord