Is het wetenschappelijk bewezen dat infrarood artrose vermindert/herstelt?

Zo ja, dan wil ik er graag meer over lezen...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (1)

Artrose is niet te herstellen. Het is slijtage aan de gewrichten.

Maar het helpt wel om de gevolgen van artrose stijfheid in spieren en pezen te verzachten/ verminderen. Icm fysio

Ga eens googlen op infra rood en artrose / reuma. Gewrichts pijn.
En dan moet je je richten op korte golf/ full spectrum ir.
Dan vind je genoeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je precies met "korte golf / full spectrum" (?)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Infra rood licht heeft verschillende 'frequenties' korte golf dringt daadwerkelijk het lichaam binnen. Midden golf. blijft op de huid en Lange golf verwarmt de lucht ( zoals de zon)
full spectrum lampen... Heeft een combinatie van beide, dus die type lampen zijn geschikt voor mensen die last van spieren en gewrichten hebben.
Alleen korte golf lampen bestaan niet voor consumenten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kan ik dat na gaan welk type golf de infrarood cabine bezit die staat bij de fitness zaak hier bij ons?