Ik ben 16 jaar oud en heb een lengte van 181cm en weeg 87 kilo maar ik heb geen buik en gezichtsvet hoe komt dat?

Ik groei tot 189cm maar ik ben zwaar terwijl ik bijna geen vet heb

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De verdeling van vetweefsel over het lichaam is niet bij iedereen hetzelfde en is ook sterk afhankelijk ven geslacht en leeftijd. Als je veel aan sport doet heb je waarschijnlijk in verhouding veel spierweefsel. Daar moet je altijd naar kijken als je de BMI interpreteert want spieren zijn veel zwaarder dan vet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zware botten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bakerpraatje.
Ritsuka
11 jaar geleden
Dat is onzin, het verschil tussen 'lichte' en 'zware' botten is hooguit 1-2 kilo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik roep dat al járen en niemand gelooft me........... ;-(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En toch bestaat het. Mijn botdichtheid is hoog en mn skelet is breder dan gemiddeld. En dat zijn de zware botten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zegt iedereen die eigenlijk te zwaar is
-