Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Haargel voor dreumes?

Mijn zoontje van 13 maanden heeft een enorme bos krullen op zijn hoofd. Hartstikke leuk en ik laat 't dan ook gewoon groeien. Maar soms wil ik 't even iets in toom houden en gebruik dan baby haargel maar dat doet eigenlijk helemaal niets. Zijn krullen springen dan alsnog alle kanten op ondanks een klodder van die gel. Is het erg als ik een wat sterkere gel zou gebruiken die niet speciaal voor baby's is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee dat is geen goed idee. In die sterkere middelen zitten veel stoffen die de babyhuid kun beschadigen. De kans dat hij last krijgt van zijn (hoofd)huid is groot
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee hoor dat is niet erg. Gewoon een klein beetje goede gel gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je al van verschillende merken baby haargel geprobeerd? Het ene kan sterker zijn dan het andere. Ik gebruikte heel af en toe junior stylinggel van schwarzkopf voor mijn dochter ( 4 jr ) , hield het heel goed in toom maar kreeg ze na een tijdje wel jeuk van, dus toch maar weer mee gestopt. Toen ging de jeuk ook weer weg hoor, misschien heeft je zoontje niet zo een gevoelige huid dus je kan het proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding