Je ontspant en daaruit volgt meteen het slapen... Daar kun je niets aan doen, het ontspant en dan gaat het lichaam ervan uit dat het mag gaan slapen en dat doet het dan ook, jij hebt er niets over te vertellen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent gezegend met een heel goed slaap patroon en dat laat zich door geen enkel boek wegdrukken.
Denk dat er nu massa 's mensen jaloers op je zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heerlijk he? ik heb het zelf ook... ik wordt wel is midden in de nacht wakker met mijn gezicht op het boek en leeslamp aan, is wel weer een klein nadeeltje. Maar het is denk ik inderdaad een staat van ontspanning waar je inkomt waardoor je in slaap valt.