Kun je mebendazol (wormenkuur) kopen bij de kruidvat?

Ik wil niet naar de huisarts, apotheek. gewoon bij de drogist;kruidvat of etos

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Help me a.u.b
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoeft je nergens voor te schamen hoor. Een erg groot deel van de Nederlandse bevolking heeft weleens wormen (meestal aarsmaden) gehad.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik heb ze ook eens gehad toen ik 12 was...voelde mezelf zo walgelijk, dan had ik liever hoofdluis :-) Dus ik snap je gevoel heel goed Gast137820, maar het klopt wel, je hoeft je niet te schamen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heer, je bent veel sneller van die wormen af dan van de luis en het kost maar twee keer een tabletje ;)

Antwoorden (2)

Ja, is bij elke drogist verkrijgbaar. Kruidvat heeft eigen merk. Maar je hoeft je nergens voor te schamen!
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke dankje, ik ga zo naar de kruidvat en dan even kijken of ik het kan vinden gr.
Misschien nog handig te vermelden dat het is aan te raden alle leden van het (eventuele) gezin te behandelen bij een worminfectie.