Waar kan ik gratis een trainings- en voedingsschema vinden om spiermassa te kweken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op deze website kun je een fitnessplan laten samenstellen: http://www.bodybuilding.com/guides/
Je kunt 1 van de trainers aankkikken, maar je kunt ook naar beneden scrollen naar 'Find your fitness plan'.
Daar selecteer je je geslacht, wat je doel is etc. En dan krijg je te zien welk schema het beste te volgen is voor je.

Toegevoegd na 3 minuten:
Jamie Eason's Livefit is in elk geval een goed beoordeeld programma, gedetailleerd en volledig gratis.
Naar mijn weten zijn al deze guides gratis.
Ritsuka