Contact met huisarts of gynaecoloog voor verwijderen spiraal?

Na meerdere klachten toch besloten dat mijn spiraal eruit gaat. Hij is geplaatst bij de gynaecoloog met verwijzing van de huisarts. Kan ik hiervoor dan direct contact opnemen met de gynaecoloog of moet dit weer via de huisarts ivm verwijzing/vergoeding?

1.5K

Antwoorden (1)

Om voor een vergoeding in aanmerking te komen, zul je weer een doorverwijzing van de huisarts nodig hebben.
Wie weet is de huisarts in staat de spiraal zelf te verwijderen, dan kost het je geen eigen risico.
Toegevoegd op 17 februari 2020 10:05: tekst