Hoe kom ik achter mijn cyclus met spiraaltje?

Ik heb al een aantal jaren een spiraaltje en vraag mij al best een tijd af hoe ik mijn hormonale cyclus weet. Omdat ik zonder 1x in de 4 weken mijn humeur daar op af kon schuiven zeg maar ;)) of is de hele hormonale cylus hetzelfde 4 weken lang? Ik weet het.. gekke vraag maar Ik Kan nergens het antwoord vinden.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.9K
Erna55
6 jaar geleden
Je wilt je cyclus weten aleen om je humeur erop af te schuiven.... zeg je.
Zoek je nu een reden om humeurig te zijn eens per 4 weken ?

Antwoorden (1)

Dat ligt heel erg aan het spiraaltje dat je hebt. In hoeverre deze je cycles stil legt of verstoort. Daarvoor kun je dus het beste zijn bij de arts de je het spiraaltje heeft gegeven
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het gaat om de Mirena