Heeft de aanvullende ziektekostenverzekering een meerwaarde voor verpleeghuisbewoners?

Verpleeghuisbewoners vallen onder de AWBZ, dus lijkt mij een aanvullende ziektekostenverzekering toch overbodig???

Toegevoegd na 2 uur:
Op internet heb ik gelezen, dat voor verpleeghuisbewoners tandartskosten en kosten voor fysiotherapie onder de AWBZ valt.

11 jaar geleden
ItisILeClerc
11 jaar geleden
zeker niet overbodig- als je fysio nodig hebt, kun je de eerste 20 behandelingen zelf betalen, tenzij je aanvullend verzekerd bent

Antwoorden (1)

Ja, want dat staat los van een verpleeghuis als zodanig, maar heb je evt. nodig bij consulteren van evt. specialisten