Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke manieren heb je om een kapselvorming te verwijderen na een borstvergroting?

Mijn nicht heeft 2 weken geleden een borstvergroting gehad.Maar ze heeft een aatal klachten.Waar ze mee zit.De arts is nu op vakantie en komt 3 januari weer terug.Ze kannaar een noodnummer bellen,maar het ziet er niet noodzakelijk uit,nadat er voor haar is geinformeerd.Ze denk zelf dat het kapselvorming is.Ze heeft voor monobloc implantaten gekozen.Nou wil ze weten wat de mogelijkheden zijn om die kapsels te verwijderen.Moet je altijd opnieuw insnijden in de borst?Of is er ook een andere mogelijkheid.Natuurlijk moet ze er eerst zeker van zijn.Want misschien moeten de implantaten gewoon nog hun plek vinden.Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft en kan ze wat gerustgesteld wachten tot 3 januari.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
486

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Hoi, het duurt een half jaar voordat de implantaten op hun plaats zitten. Ik zou er nog niet mee inzitten. De eerste weken zitten ze ook nog gezwollen. In het begin kan er wat kapselvorming zijn! Je kunt altijd op een borstenforum gaan kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook gaan de borsten nog zakken en soepelder worden.
www.borstenforum.com daar kun je met iedereen erover praten en foto's uitwisselen. succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben wel geen dokter maar ik zou nog niet het ergste denken ook al is het niet gemakkelijk

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding