wat betekent "veerkracht" in je job hetzelfde als flexibiliteit?

Ik moet binnenkort een cursus volgen over "veerkracht in een team". Bij de uitleg staat dat je veerkracht in een team kan vergelijken met persoonlijke veerkracht in je job. Is dit hetzelfde als flexibiliteit wat nu zo vaak gevraagd wordt? Dus dat je bereid bent op flexibele uren te werken en zo?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

IDD veerkracht is perfect omschreven.
Flexibel heeft niet altijd met werktijden te maken, maar vaker met werkzaamheden die anders zijn als je basistaak.
Flexibel wil ook zeggen dat je prioriteiten kan aanpassen als de organisatie dat vraagt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ze bedoelen volgens mij dat je met tegenslagen om kan gaan en gemotiveerd kan blijven. Hoe buig je gevoelens van verwarring, angst en frustratie snel en succesvol om?

Met andere woorden: Dat je doelgericht kan blijven ook al zit het tegen.
11 jaar geleden
Kristal
11 jaar geleden
Volgens mij ook, dat heb je kort en duidelijk uitgelegd. +1