Eczeem Verwijderen?

Ik hoorde van iemand dat als je eczeem hebt, dat je er nooit meer van af kan komen... klopt dit? Ik hev mijn eczeem gekregen door een gel tegen acne.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Ziekten
1.8K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik kom er dus nooit meer vanaf? (Door die gel) ? En ik weet niet zeker of het eczeem is maar het zijn bultjes rond mijn mond...
Pieterke
4 jaar geleden
Ik heb als kind jarenlang heel erg eczeem gehad. Heb nu al jaren nergens last meer van. Ik weet niet hoe oud je bent maar je kunt er dus overheen groeien.
Amadea
4 jaar geleden
Bultjes rond je mond, dat is vermoedelijk een allergische uitslag. Die herstelt vanzelf weer als je stopt met het gebruiken van die gel.

Antwoorden (1)

De oorzaak van het eczeem en de allergische aanleg zijn niet te genezen.

Wel kunnen de symptomen door een gepaste behandeling grotendeels onder controle gehouden worden, wat het leven met de aandoening draaglijker maakt.
fremar