''de pil'' blijft hangen als ik slik, wat nu?

ik slik sinds 2 dagen ''de pil'' maar deze blijft achterin mijn huig hangen. minimaal 1 uur lang als het niet langer is. wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem je het wel in met een grote slok wAter?

Antwoorden (3)

Drink er water achteraan; of verpak m in een lepeltje roomkaas of appelstroop dat je zonder kauwen kunt doorslikken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als hij is blijven hangen neem je gewoon een stukje brood
en die neemt de pil wel verder mee.
Maar neem voortaan iets meer water zodat het wel goed gaat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige pillen blijven hinderlijk plakken in mond- of keelholte.
Het beste neem je eerst een slok water in je mond en dan de pil innemen en zwevend houden door je tong te bewegen en dan water en pil tegelijk doorslikken. Evt. nog met minimaal een half glas water naspoelen.