Je kunt ze in elk geval online bestellen. (Zie bron). Ook vanuit Limburg.

Volgens de tweede bron echter worden ze op Ebay al aangeboden rond de 5 euro - wat natuurlijk een schappelijker prijs is voor een stukje plastic at feitelijk niet veel meer doet dan een gaatje in een stukje papier. En inderdaad ; daar heb je ze al voor minder dan 2 euro.

In winkels heb ik ze eerlijk gezegd nog nooit gezien ; wellicht komt dat nog als het idee bekender wordt ? Ook is het een mooi artikel voor beurzen en braderieen natuurlijk - maar daar zul je dan weer teveel betalen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze kost je 1,85 zonder verzendkosten wereldwijd, dus ook naar Nederland. Zal wel even onderweg zijn, maar mijn ervaringen met Chinese leveranciers op Ebay is prima.
http://www.ebay.de/itm/Pinhole-Rasterbrille-Lochbrille-Augentraining-Loch-Brille-Nadelohr-Entspannung-/230873239746?pt=DE_Mode_Accessoires_Damen_Accessoires_Herren_Accessoires_Sonnenbrillen&hash=item35c11e10c2