Is het normaal dat ik hierdoor niet kan slapen?

Ik heb net van10:00-20:00 gewerkt en elke pauze wel 1 of 2 blikjes van iets gedronken dus bij elkaar: 1cola+1dr pepper+2 energy+2 cola en nu kan ik gewoon niet meer slapen, komt dit door al die zooi die er in die dingen zit? Ik ben ook 2 keer naar de friettent gegaan en heb ook daar veel ongezonde zooi gehaald.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Die kans is redelijk aanwezig. Zowel cola als energy bevat heel veel cafeïne en heel veel suikers. De meeste mensen zijn daar gevoelig voor en heeft het invloed op oa hun nachtrust.

Als je dit op een 'normale' dag niet drinkt en dus gewoon kan slapen zal dat nu zeker het probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Tja, als jij jezelf volgooit met cafeïnehoudende drankjes en vette bak is het niet vreemd, dat je niet kunt slapen. Cafeïne houdt je wakker en vette troep ligt veel te zwaar op de maag om nog te kunnen slapen. Volgende keer maar even goed nadenken voordat je dat weer doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grote kans, zit allemaal boordevol cafeïne en taurine waar je flink actief van kunt worden en dus niet kunnen slapen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het is normaal dat je na het eten en drinken van zoveel suiker, vet, caffeine enzovoorts niet makkelijk is slaap komt.

Je moet je serieus afvragen wat je met je lichaam aan het doen bent.

Overweeg in het vervolg in de pauzes water of thee te drinken, en eet in plaats van vette fastfood een paar bruine boterhammen en een verse salade.
Ik weet zeker dat je je beter zult voelen en vooral ook beter zult slapen. Om over je toiletbezoekjes nog maar niet te spreken :) Je darmen zullen je dankbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ik geen boterhammen eet komt denk ik door mijn verlegenheid. Ik vind het niet fijn om te eten in zo een grote kantine met allemaal meisjeste eten, ik ben bang dat ik ga smakken dus loop ik liever 15 meter naar de friettent.
Ritsuka
11 jaar geleden
Dan eet je toch buiten je broodje?
gelijk wat frisse lucht en beweging. En mensen zijn over het algemeen veel te druk bezig met zichzelf om zich druk te maken over de manier van eten van iemand anders.
In zo'n kantine is het vaak wat lawaaierig, als jij niet echt met open mond loopt te smakken, hoort echt niemand dat jij aan het eten bent hoor.
Ritsuka
11 jaar geleden
Neem gewoon volkorenboterhammen mee. Stukje fruit erbij, en dan ben je al stukken gezonder bezig!
Je doet alles om je lichaam en geest verder op te peppen, terwijl je juist het tegenovergestelde wilt, zoals slapen.
Maar eigenlijk weet je dat heus wel en stel je een onnodige vraag.
1 energiedrankje is voor de avond het maximum!
Jij had er 6!!
Je weet toch ook dat het verslavend is he?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo raar dat je niet kunt slapen?!?!
Alle zooi, cafeïne en suikers die er in zitten zijn ongelofelijk slecht voor je, de meeste mensen willen graag hun tanden houden wat betreft die suikers in de hoeveelheid frisdrank die je drinkt.

Minder je cafeïne en suiker gebruik, sowieso wat betreft die frisdrank, cafeïne is ook verslavend en van de hoeveelheid suiker in die drankjes zou je binnen de kortste keren obesitas hebben.

Weer lekker slapen? Drink die troep niet meer en neem water, thee, verse sap, etc.