Is dit stress ?

Ik lig al de hele nacht wakker (ik denk zelf door stress)
Als ik probeer te gaan liggen en te slapen wordt ik een soort
Gek en móet ik bewegen. Ik zweet ook heel erg.
En ik voel me dan aan de rechter kant van me lichaam gek.

Is dit gewoon stress ? Zins wat kan ik het beste doen ?

Alvast bedankt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik las dat dit ook een stille hart aanval kan zijn

Ik heb somige syntomen oom

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit kan heel goed stress zijn. Misschien zelfs wel een paniekaanval. Ik zou in ieder geval niet teveel gaan kijken op het internet, je leest daar de meest erge dingen en die geven je alleen maar meer stress. In ieder geval blijkt uit je toelichting dat je hoofd op hol slaat en je de meest erge dingen gaat voorstellen. Dus niet op internet kijken, maar gewoon even naar de huisarts als je er zorgen om hebt. Lijkt me verstandig om die stress / zorgen / mentale last aan te pakken. Dus eventueel beginnen in een therapie vorm om die mentale last in kader te brengen en te gaan onderzoeken.

Wat het ook mag zijn weet ik niet, maar dit zijn niet de symptomen van een hartinfarct. Drink je misschien veel energie drankjes, koffie of cola?

Dit kan stress zijn. Echter zijn er meer mogelijkheden waarom jij zo reageert. Toegevoegd na 30 seconden: Een bezoek aan de huisarts lijkt mij verstandiger.

eigelijk zeg je zelf al dat je denkt dat het stress is, ga daar nou eens over denken van wat of waar je zo gestresset door raakt, je zou ook elke dag eens kunnen opschrijven wat je gedaan hebt en hoe je je voelde.....veel sterkte van gooferikje

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100