Nee... een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...

Toegevoegd op 01-06-2009 20:28:46
Ik lach nog het meest om mezelf, op elk moment...

Ik ben de beste persiflage van mezelf...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal mee eens maar die uitspraak is echt verschrikkelijk!
Onmogelijk. In mijn geval is dat gewoon ON-MO-GE-LIJK.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leg je nader uit please...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit al de hele dag voor je klaar... elke dag, op GV...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt stoer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een dag niet lachen... Lachen en niet passen in mijn vocabulaire gewoon niet in 1 zin.
Natuurlijk, al gebeurt het niet vaak. De laatste keer was de dag dat mijn vader gecremeerd werd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb wel dagen dat ik een stuk minder lach.
zoals vandaag en de komende dagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nog nooit niet gelachen, zelf op de begrafenis van mijn vader heb ik gelachen. Natuurlijk moet je al je verdriet kwijt, maar vergeet nooit, never nooit een dag niet te lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer ik weer een blauwe enveloppe in de bus zie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goede vraag. Ik heb inderdaad dagen dat ik niet lach. Soms gewoon te druk en sociale interacties met collegea zit er dan niet in. Eigenlijk zou je verplicht moeten beginnen met lachen op je werk. dat zou veel stess schelen. +1 voor de vraag om mij eraan te herinneren morgen te lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar ik ben dan ook een ontzettende zuurpruim.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb ik nog nooit op gelet maardat zal bij mij vast niet gebeuren. Mijn motto is "lachen is leuker dan huilen"Ik relativeer nog het meest tragische voorval tot ik er over kan bulderen van het lachen.

Lachwekkende vraag is dit trouwens. Denk je werkelijk dat iemand 24 uur gaat bijhouden of hij niet een keer lacht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
toen ik de ziekte van pfeiffer had heb ik 6 maanden niet gelachen.
ik was zo van de wereld, er viel echt niets te lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien wel, al let ik daar niet bewust op.

Maar het heeft me wel eens verbaasd op wat voor vreemde momenten het toch mogelijk is om te lachen. En ik ben zo'n lachend persoon, dat een hele dag niet lachen voor mij vrijwel niet voorkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jinx;

Ja, elk jaar op de dag dat die verrekte stoomboot weer richting het koude Nederland vertrekt....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, soms valt er even niets te lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd zeg ik altijd maar. Tuurlijk heb ik dagen dat ik meer lach dan andere dagen maar ik lach zeker drie keer per dag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
her gebeurt me zo vaak dat ik een dag niet lach.
maar dat wil nog niet zeggen dat ik die dag geen geluksmomenten heb gekend.
Rieneke1
14 jaar geleden
Ik ben een praktizerend pretletter. Probeer in veel dingen gewoon de humor te zien. Maar uiteraard zijn er momenten dat verdriet de overhand heeft en daar mag je dan ook gewoon aan toegeven. Er zijn dus absoluut wel dagen dat ik niet gelachen heb en die zullen ook nog wel komen maar over het algemeen heb ik humor heel hoog in `t vaandel staan. Lang leve de lol!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Dat kan ik niet, ik lach als ik nerveus, zenuwachtig, gestresst, paniekerig, boos (sarcasme) of zwaar geirriteerd ben. Verder lach ik sowieso al veel. Een paar uur niet lachen kan ik aan, een dag niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erg veel dagen zelfs, helaas.

Het bijkomende voordeel is wel, dat als je dagen hebt dat je kan laggen dat ik er (voor mijn gevoel) dubbel van geniet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, nog niet gehad volgens mij. Ik kan namelijk ook in mezelf lachen. Als ik chagrijnig overkom, lach ik van binnen, of ik lach omdat ik chagrijnig ben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja en ik probeer er op te letten en wat positieve dingen te zien om toch te lachen, maar het leven is slecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het leven is een grote comedy en jij speelt de hoofdrol! Lees mijn "Bron" en (glim)lach :)