Als je een middenrifbreuk hebt en je moet een keer overgeven kan je middenrifbreuk dan groter worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben benieuwd wat Diafragma als trefwoord bij deze vraag doet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal je hier allemaal duidelijk gaan worden!! http://www.erfelijkheid.nl/zena/herni.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, sorry, ik kende het alleen als een fotografische term.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ik ook tot dat de arts vertelde dat ik een hernia diafragma had en ik zij huh?????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, weet ik ook niet... het is in iig heel naar allemaal

Het beste antwoord

met een keer overgeven niet, maar als je meerdere keren over moet geven kan de breuk wel groter worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus jij hebt er ook last van? ik word af en toe gek van de pijn en maagzuur, maar soms heb ik ook nergens last van. Ik hoor af en toe een tik net onder het borstbeen bij inademen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou met je arts kunnen bespreken of je pantaroc kunt gaan nemen dat verminderd het maagzuur en maalox plus
ik gebruik deze al jaren met succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke nou ik slik nu al jaren nexium..