Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Paardrijden zonder bh kan toch geen kwaad als je kleine borsten hebt? Ze schudden bij mij wel een beetje maar doet geen pijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De beruchte minner denk ik.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (12)

Nee hoor, laat maar hangen. Hoewel, klein borsten hangen niet. Nee, als je er zelf geen last van hebt is er niets aan de hand.
(Lees meer...)
jc54
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo is dat +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kleine borsten hangen niet ???? Ik ken mensen met zwaar hangende borsten maatje AA. Eigenlijk net theezakjes. (Bij mij zijn het overigens meer...warmwaterkruiken....:lol:)
Zolang ze geen pijn doen zou ik ze lekker laten schudden!
Ook nog leuk voor de omgeving ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, ik heb jaren paardgereden, getennist en gehold zonder bh.
En ze zijn nu prachtig, ondanks mijn hoge leeftijd.
Voordeel van kleine borsten is dat ze niet gaan hangen, als ze op latere leeftijd toch groter (lees vetter) worden. :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt niets uit. De bh was er vroeger ook niet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neey hoor kan geen kwaad, als je je zelf oke vind ja waarom niet ? ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het schudden kan geen kwaad en ze vliegen niet rond je oren. Dus als jij er prettig bij voelt gewoon lekker doorgaan. Kleine borsten gaan ook niet hangen zoals de grote wel doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang het paard er geen last van heeft gewoon doen;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:p
Het is zelfs beter in jouw geval geen BH te dragen.
Door het bewegen is de doorbloeding van de borstspier
(pectoralis major) beter die daardoor STERKER wordt en daardoor zorgt dat je borsten meer steun door deze goed ontwikkelde borstspieren krijgen.
Ze worden daardoor ook beter (mooier van vorm en minder slap).
Ze zullen dan ook in de toekomst, als ze wat zwaarder worden (bv door zwangerschap en zogen) minder gaan hangen en beter tot normale proporties terugkeren.
Vrouwen met kleine borsten zijn in het voordeel tov dames met D cup, rugpijn zullen ze veel minder snel krijgen
Er zijn nog veel vrouwen die denken dat mannen alleen op "zwaar geschut" vallen.
Dat is echt onzin, een vrouw is GEEN koe, alleen domme mannen selecteren een vrouw daarop, naar mijn mening.
Het figuur van vrouwen met buste in proportie blijft ook veel langer mooi.
Zelf vind ik het doodzonde dat jonge vrouwen met prachtige gezonde kleine borsten zichzelf de kwelling van een vergroting aandoen.
Dan begint de ellende pas.
Een man die je niet moet om te kleine borsten is jou niet waard.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het schudden is in ieder geval niet hinderlijk voor de kijker :p (of is dit een seksistische opmerking :D)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt
geen probleem! veel rijplezier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, door zonder beha te paardrijden, rennen of eender welke beweging zullen je borsten niet gaan hangen. Bovendien zullen ze ook in een stevige beha best behoorlijk meedeinen ; een beha is geen harnas, en vangt eigenlijk alleen de zwaartekracht een beetje op, overige bewegingen nauwelijks.

Of je borsten gaan hangen heeft overigens niet alleen met het formaat te maken (ook kleine borsten kunnen gaan hangen, en er zijn mensen met een dubbele D-cup waar je een potlood onder kunt hangen), maar ook met doorgemaakte zwangerschappen (NIET de borstvoeding trouwens !) , hormonen, leeftijd, aanleg, voeding.....

Dus mochten ze op een gegeven moment alsnog besluiten zich over te geven aan de zwaartekracht, dan heeft in elk geval het paardrijden zonder beha daar geen invloed op gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang het geen pijn doet is er niets aan de hand. Iemand met grotere borsten zal waarschijnlijk eerder last krijgen van ongemak maar het is per persoon en per lichaamsbouw verschillend.
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding