Waar kan ik bachbloesems kopen ?

Ik heb al één en ander van opzoekingswerk gedaan naar de werking van bachbloesems en ik wil het eens uitproberen omdat ik bijna door mijn oplossingen zit voor 2 kleine probleempjes die samen één groot maken.

Alleen zie ik het niet zitten om op online shops te bestellen, want dan kan je evengoed een flesje water in de bus krijgen...

Daarom ben ik op zoek naar winkels (zoals Kruidvat, vb) waar ik die kan kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een vertrouwen zeg. Wat voor profijt heeft een webshop daar van?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ach, flesje water of een flesje water met geurstof, what's the difference. Als het tegen ALLE kwalen helpt, helpt het dus in de praktijk voor geen enkele. http://www.skepsis.nl/bachbloesemremedies.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al zie ik de grap wel van WEL vertrouwen hebben in een stukje kwakzalf en GEEN vertrouwen in een webwinkel die kwakzalf verkoopt. Hij is leuk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog een paar links voor voortzetting van je onderzoekswerk. http://nl.wikipedia.org/wiki/Bach-bloesemtherapie
http://www.leerwiki.nl/Bachbloesem
http://www.kwakzalverij.nl/897/Encyclopedie_Bach_bloesemtherapie
Ritsuka
11 jaar geleden
Het is dus water waar een bloemetje in heeft gedreven?
Ritsuka
11 jaar geleden
Wat zijn die probleempjes dan die je hebt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zit in elk geval geen oplossing in, of het moet een HEEL sterk verdunde zijn ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus Johann Sebastian an sich heeft er niets mee van doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Alleen zie ik het niet zitten om op online shops te bestellen, want dan kan je evengoed een flesje water in de bus krijgen…" Je weet hopelijk dat bij dit soort middelen water net zo goed werkt, zo lang _Jij_ maar _Gelooft_ dat er een Werkzaam Product in het flesje zit? Bachbloesem 'doet' niks in termen van chemie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
49 euro plus verzendkosten voor een 50 ml flesje vloeistof met geen enkele bewezen werking. Je moet maar durven.
http://www.bachbloesemadvies.nl/bach-bloesem/bach-bloesem-op-maat.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bachbloesem brengt leuk op, dat is het wonder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Persoonlijk zie ik geen enkel verschil tussen die Bach therapie en al die wereldreligies, die de gelovigen miljarden uit de zak kloppen, zonder er iets wezenlijks tegen over te stellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo te zien, wordt het zelfs aangenaam kanker te hebben met Bach bloesem. Angst
Eenmaal kanker is vastgesteld blijft men voortdurend verder leven met angst voor wat de toekomst zal brengen. Overdag valt dat nog mee maar als je ’s avonds op jezelf terugvalt kan de angst hevig opspelen. Soms kan er zelfs sprake zijn van paniek en controleverlies. Bach bloesem vermindert de angst en brengt rust en kalmte. · Verbittering
Kanker overvalt je maar het leven met kanker lijkt je onrechtvaardig en je vraagt je af waarom juist jou dat moet overkomen. Bepaalde wrok en verbittering kunnen zich meester maken van jou. Bachbloesems helpen je deze verbittering om te buigen tot een aanvaardingsproces. · Schuldgevoelens
Soms voel je je schuldig ten opzichte van je partner en kinderen. Met je kanker leven betekent dikwijls dat je beroep moet doen op anderen en afhankelijk bent van hen. Bach bloesem zorgt ervoor dat je jezelf niet overbelast met onterechte schuldgevoelens. · Verdriet
Kanker in je leven betekent afscheid nemen van zorgeloosheid, werk, vitaliteit, gezond lichaam en onbevangenheid. Het betekent ook afscheid nemen van een bepaalde levenswijze, je kan niet meer alles eten, bepaalde sporten kan je niet meer doen enz. Ook vrienden die je in de steek laten nu je kanker hebt kan je veel pijn en verdriet bezorgen. Deze pijn en smarten worden verlicht met bachbloesems.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@moolkees: En juist deze doelgroep is heel gevoelig voor zulke informatie. Misbruik maken van de situatie heet dat geloof ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pure oplichting lijkt me meer de term hiervoor.
Maar eerlijk is eerlijk, als ik het met mijn geweten kon uitvechten en mezelf nog recht in de ogen zou kunnen kijken door het extreem duur verkopen van bullshit in potjes, zou ik het doen. Maar ik ben dan weer zo'n watje dat ik dat zielig - en not done- vind om misbruik te maken van goedgelovige mensen. Maar goed, ze heeft een adresje, en meer dan genoeg informatie, dus is ze vrij om de economie wel of niet een beetje meer te stimuleren ;) (Het meest schandalige wat ik trouwens in deze hoek ben tegengekomen is een site die er voor WAARSCHUWT dat negatieve verwachtingen van het middel een negatief effect hebben. Ze erkennen dus volledig de placebo-werking, maar trekken daarbij heel smerig de schoen aan de andere voet. Of liever : als het WERKT ligt dat aan de bloesemtherapie, als het NIET werkt, ligt dat aan jezelf. Te walgelijk voor woorden , en jammer dat het niet gewoon strafbaar is).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Spiriwiri-isme.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, met spiritualiteit heeft dit denk ik niet zo veel te doen. Het is volgens mij ook niet de bedoeling met dat spul in hoegere sferen te komen. Dat is meer de muziek van die ándere Bach. Geldklopperij en volksverlakkerij is het , niks meer, niks minder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een kop koude rooibosthee op tafel staan.
Ik heb gehoord dat dat helpt tegen wintertenen, voetwratten, kiespijn en haaruitval.
Er zit ongeveer 150ml in, ik ga het verdunnen en heb daarom binnenkort 500 porties van een halve liter in de aanbieding.
Te koop via GV voor 75 euro per portie.
Succes verzekerd!

Antwoorden (5)

Bachbloesems worden o.a. verkocht bij De Tuinen. In de
link staan alle producten die online te koop zijn, maar die
hebben ze ook gewoon in de winkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt bachbloesem getuige het plaatje (een echt screenshot!) blijkbaar zelfs digitaal thuis bezorgd krijgen (per email?)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er zijn reformwinkels die de bachbloesemstherapie verkopen maar ook de tuinen verkoopt ze
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bachbloesems kun je kopen bij Etos en de D.A. drogist.

http://www.bachrescue.nl/con_waar_te_koop.asp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb nog bachbloesems gekocht bij http://www.bachbloesemadvies.nl, het is wel online, maar het is wel te vertrouwen. Ik ben er goed geholpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar het is geen antwoord op de vraag.