Eerder naar bed gaan. Je had al een uur moeten slapen, dan ben je de eerste dag van de nieuwe schoolweek fris en helder.
Amadea
11 jaar geleden
gewoon rustig aan doen op school en uiteraard ook een goede nachtrust krijgen maar jezelf goed opfrissen helpt ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed slapen, in de ochtend optijd wakker worden en goed ontbijten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste kun je je in het weekend, zoveel mogelijk houden aan je ritme van door de week, sta je bijvoorbeeld op maandag tot en met vrijdag, om 7 uur op en ga je om 22 uur je bed weer in, sta dan op zaterdag om 8 a 9 uur op en ga om uiterlijk 23 uur weer naar bed, sta op zondag uiterlijk om 8 uur op, en ga er gewoon weer om 22 uur in, daar moet je even aan wennen, maar als je er eenmaal aan gewend bent, is het heerlijk, een lekker lang weekend en een frisse start aan het begin van de nieuwe week.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maandag het 1e en misschien 2e uur skippen als je 18 bent want als je niet fris bent krijg je niet veel mee en als je geen 18 bent of geen lessen wil missen de andere bovenstaande tips op volgen