Waarom zijn mijn bovenbenen niet recht, en wat doe ik eraan?

Zoals op de foto is te zien lopen mijn bovenbenen niet recht. Aan de buitenkant zijn ze breder ofzo. Is dit vet, en wat kan ik er aan doen? Ik vind het super walgelijk lelijk.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je vraagt of dit vet is. Het antwoord is: nee, dat is geen vet. Wat je ziet is de vorm van je botten en je spieren. De plekken waar de grote spieren zitten, bepalen daardoor de vorm (ik bedoel: de "omtrek-vorm", als je begrijpt wat ik bedoel) van je benen. Dat het bij jou afwijkt van wat je bij andere mensen ziet, komt doordat er bij jou helemaal geen vet op je benen zit, en bij alle andere mensen wel. Ik heb bijvoorbeeld ook botten, en dezelfde grote beenspieren als jij. Waarschijnlijk zijn mijn grote bovenbeenspieren zelfs dikker dan die van jou, omdat ik vooral die spieren continu train bij het roeien. Toch zie je bij mij niet die "omtrek-vorm" die je bij jou ziet. Hoe komt dat? Dat komt doordat er bij mij een gezonde hoeveelheid vet op de benen zit. Dat kleine beetje vet is voldoende om de "indeukingen" die je bij jou ziet, op te vullen. Als je van die ronde "omtrek-lijnen" afwilt, kun je twee dingen doen. --  De ongezonde manier is: je benen zo min mogelijk bewegen. Probeer zelfs niet te lopen of te fietsen, en al helemaal geen trap te nemen. Als je je bovenbeenspieren nooit gebruikt, zullen ze verpieteren; je ziet dat bijvoorbeeld bij mensen met een dwarslaesie die in een rolstoel zitten. Door je spieren op die manier weg te werken, worden de "omtrek-lijnen" van je benen weer rechter. --  De gezonde manier is: gezond eten, en een gezond BMI bereiken. Dat is moeilijk, want zo te merken wil je dat antwoord helemaal niet horen. Maar alleen op die manier krjig je een gezond beetje vet dat de "deuken" in je "omtrek-lijnen" opvult, zodat je weer natuurlijk gevormde benen krijgt.  

voor zover ik het kan zien op de foto heb je gewoon iets kromme benen.daar kun je verder niks aan doen als te accepteren hoe ze zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100