hee ben een meisje, en heb net 1 maand een slotjes beugel, Gisteren ontdekte ik dat ik nog 1 losse melktand heb, mag je dan een beugel ?

Mag je wel een beugel als je nog melktanden hebt?
Zo ja, wat moet ik dandoen? kan het er wel zo uit?
x
p.s ik was laat met wisselen)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je mag een beugel hebben als je melktanden hebt, maar niet alle types. Nu is jou geval van slotjes beugel net een grensgeval, waarbij je orthodontist precies weet welke beugel je hebt en aan welke tanden deze vast zit.
Dus ik zou even bellen met een aardige orthodontist of je tandarts of de tandarts assistent. Want de vraag is zeer goed, maar ik kan hier geen goed antwoord op geven. Ik ben namelijk geen tandarts :)